Seizoen 2023- 2024

Laatste wijziging: 17-01-2024

Diverse commissies ondersteunen het bestuur van v.v. Warga en SJO Warga/WWS. In de tweede kolom van onderstaande tabel wordt aangegeven welk bestuurslid een bepaalde commissie aanstuurt. Onder het item 'Overige Commissies'  (tabblad Clubinfo) vindt u de personele bezetting van de verschillende commissies.

Vacature

Voorzitter, algehele leiding, PR, externe contacten, vrijwilligersbeleid, commercieel beleid

Yde van Wieren

Penningmeester ledenbeheer, financiën (ledenadministratie, kasafdracht, financiële rapportage, donateurs, ontvangst wedstrijden Warga1)