Veel gestelde vragen

Stuur een mail naar [email protected]. De webredactie zal dan de inhoud aanpassen.
De data van oudpapier ophalen staan vermeld in de agenda. Ook worden hier de namen vermeld van de leden die helpen.
De informatie over lid worden of opzeggen vindt u onder het tabblad clubinfo. Klik onder dit tabblad op 'organisatie' en vervolgens op 'ledenadministratie'. Of klik hier voor een snelkoppeling.
In de hal van de kantine van vv Warga hangt een AED. De AED is beschikbaar tijdens evenementen op het sportcomplex.
*Een AED (Automatische Externe Defibrillator) is een draagbaar apparaat dat het hartritme weer kan herstellen bij een hartstilstand. Dit gebeurt door het geven van een elektrische schok.

Laatste wijziging: 7 september 2018
We kunnen uw hulp goed gebruiken! Op de site vindt u een vacaturebank met de functies die op dit moment nog vervuld moeten worden. U kunt heel eenvoudig en zonder enige verplichting reageren. We hopen op uw medewerking!

U kunt de vacaturebank op diverse manieren bekijken:
  • Klik op deze link;
  • Kijk onder het tabblad Clubinfo;
  • Kijk in het blokje halverwege de homepage.
Laatste wijziging: 7 september 2018
Nee, alle relevante informatie over v.v. Warga en SJO Warga/WWS staat op deze website. Wel verschijnt er aan het begin van het seizoen een presentatiegids met daarin informatie over het nieuwe seizoen. Deze gids krijgen alle leden, vrijwilligers en donateurs in de brievenbus. Een digitale versie van de gids staat op deze website.

Laatste wijziging: 11 augustus 2019
Op de website van v.v. Warga staat een privacy verklaring. Klik hier voor een link.

Laatste wijziging: 21 oktober 2019

Het coronaprotocol van de club is te lezen op de site. Klik op deze link.

Laatste wijziging: 28 augustus 2020.