WargaWWS JO 17-1 scoort drie maal tegen Hardegarijp JO 17-2

Jintewarren 6
9254GA
HURDEGARYP

Voor onze laatste competitiewedstrijd moesten we op bezoek bij Hardegarijp Jo 17-2 (met een klein vleugje 17-1). Jasper een familieweekend, maar met Mathijs van de 15-1 twaalf spelers. Onder leiding van scheids Polet, een neef van onze Polet, begonnen we vliegend aan het duel. Wytze ging in de eerste minuut goed door op de keeper van Hardegarijp, deze schoot tegen Wytze aan en de bal rolde in de goal, 0-1. Twee minuten later wederom een grote kans. Jan Roelof kon alleen op de keeper afgaan, maar de bal rolde helaas net naast. Hierna schrok Hardegarijp wakker en onze keeper, Anne Jan kreeg het druk. WargaWWS counterde, maar het was Hardegarijp dat vier maal scoorde. Met een prima goal bepaalde Jan Roelof de ruststand op 2-4.

In het tweede bedrijf kwamen we slap uit de startblokken, want in de eerste minuut lag de bal al achter Anne Jan. De inzet was er vervolgens wel degelijk, maar Hardegarijp was gewoon beter. Leuk voor Mathijs dat hij ook nog scoorde. Hardegarijp scoorde er 12, maar scheids Polet was coulant en op het wedstrijdformulier werd 10-3 ingevuld. Een seizoen waar we de door de KNVB te hoog waren ingedeeld en zodoende geen punten in de tweede seizoenshelft. We sluiten het seizoen af bij de wok. Drie spelers gaan wat anders doen, maar de rest gaat door. Voor iedereen alvast een prettige vakantie en veel succes en plezier in het volgende seizoen.

Floris Sinnema