WargaWWS JO 17-2 maatje te klein voor FVC JO 17-2

9088BV
WIRDUM FR
tel. 058-2552088

Mooi voetbalweertje voor de wedstrijd van WargaWWS JO 17-2 tegen FVC JO 17-2. Helaas ’s morgens een afzegging van Jort met “twee streepjes”achter zijn naam. Op naar de GGD en …..negatief bleek later. Verder weinig te melden voorafgaand aan de wedstrijd. Jens was deze keer iets te laat, Jorrit had zijn lader thuisgelaten en voordat we konden beginnen moesten we eerst nog een stuk of 15 verplaatsbare goaltjes tegen de hekken schuiven. Tegenstander FVC op de fiets, keiharde muziek in de box en voor deze keer in de uitshirts. Dit zwarte tenue viel niet echt op bij scheids Visser die ook in het zwart acteerde. Op zijn leiding was niets op aan te merken. Wel op het veld, want dat had wel wat weg van een maanlandschap. Wij moeten het hebben van combinatievoetbal en dat was bijna onmogelijk op dit veld. Echter, vooral op links begonnen we flitsend. Fedde dolde zijn tegenstander een paar keer en alle ingrediënten leken aanwezig voor een spannende pot. Echter, een polletje gooide roet in het eten, 0-1 en even later gleed onze laatste man de bal achter onze doelman, 0-2. Erg ongelukkig allemaal en de 0-3 kwam ook nog op het scorebord te staan. Bij FVC liep ook nog eens “redelijk” grote speler in de spits, ene Joshua Gumbs ( keeper JO 17-1). Onze spelers zijn al niet zo groot, maar de kleinste van ons paste daar wel drie keer in.

Na de Wirdummer thee vol goed moed aan het 2e bedrijf begonnen, maar de 0-4 was al snel een feit. De laatste weken goed op dreef zijnde  Jan Roelof scoorde nog wel tegen, maar uiteindelijk verloren we met 1-6. De tegenstander was gewoon wat beter, maar verder wel een positieve pot gezien. Komende zaterdag eindelijk eens een thuiswedstrijd voor Berri, want dan spelen we in Grou de derby tegen de nummer 3, GAVC JO 17-3. Een echte aanrader voor de liefhebber.