NIET GEBRUIKEN - Test aanmelden leden

Test!!! Aanmeldingsformulier nieuwe leden Niet gebruiken!!!

Bijvoorbeeld 'van der'

(dd-mm-jjjj)

Wij hebben deze foto nodig voor digitale spelerspas en voor onze ledenadministratie. Verplicht toevoegen bij een leeftijd van 10 jaar en ouder. Dit mag ook een selfie zijn maar dan moet het wel op een pasfoto lijken.

Kies bestandWijzigVerwijder

Vragen met betrekking tot de legitimatie zijn alleen van toepassing voor personen van 16 jaar of ouder

Graag een kopie legitimatie toevoegen

Zo ja, van welke vereniging.

Ondertekende gaat akkoord dat v.v. Warga de contributie incasseert. Met het akkoord geven van dit formulier machtig je v.v. Warga de contributie, kledingbijdrage en eventuele boetes van de KNVB af te schrijven van het door jou opgegeven IBAN rekeningnummer

Door het vakje 'Ja' aan te vinken geef ik aan dat ik akkoord ga en dat alle bovenstaande vragen naar waarheid zijn ingevuld.

* = verplicht