Ruim verlies Warga2 in bekerwedstrijd

... (intikker)

21 oktober 2018 11:00

Opstelling Warga 2

De bekerwedstrijd tussen Lemmer2 en Warga2 stond om 11:00 uur op het programma. Door een onduidelijk aangegeven omleiding vanaf de A6 kwamen de bezoekers en de toeschouwers (3 man) ruim te laat op het sportcomplex. De mannen van Wergea moesten zonder inspelen aan de bak en dat leek een duidelijke weerslag te hebben op de concentratie van de spelers. Er werd matig gespeeld, veel passes kwamen  niet aan aan en ook verdedigend leek het niet sterk. Lemmer speelde vooral in de eerste helft net wat verzorgder voetbal.

Eigenlijk waren de teams redelijk aan elkaar gewaagd, ook wat betreft de vocale uitingen; er werd nogal wat gemopperd tussen spelers onderling. Wergea maakte nog het eerste doelpunt, maar het lukte Lemmer toch om relatief eenvoudig uit te lopen. Uiteindelijk resulteerde dit in een 5-1 nederlaag voor Warga2, het bekertoernooi is dus ten einde.