Warga 2 wint met ruime cijfers

... (intikker)
... (solo)

6 oktober 2019 12:30

Warga 2 speelde tegen streekgenoot GAVC3 uit Grou een mooie wedstrijd. Vanaf het begin werd GAVC onder druk gezet, een groot deel van de wedstrijd speelde zich af op de helft van de Grousters. Na de 1-0 van Hans Posthumus leek het nog een gelijk opgaande strijd te worden toen GAVC binnen enkele minuten gelijk kon maken. En ook toen Janieck Spithoff de ruststand bepaalde op 2-1 leek alles nog mogelijk. Maar in de tweede helft kwamen Siemen de Boer en Janieck op stoom en scoorden meerdere keren. En met een doelpunt van Ruben Kok werd het uiteindelijk 8-1 voor de thuisploeg.

Een mooi resultaat voor het goed spelende team. En goed spelen lijkt besmettelijk, in de loop van de tweede helft druppelden de spelers van Warga 1 binnen, zij hebben langs de lijn blijkbaar goed gezien hoe het moest, ook zij wonnen met ruime cijfers hun thuiswedstrijd. Volgende week een uitwedstrijd tegen Oldeboorn, dit team heeft de eerste twee wedstrijden gewonnen, de mannen van Warga 2 zullen dan vast ontdekken hoe goed ze in deze competitie uit de voeten kunnen.

Arjen Agema